Wednesday 7 May 2014

LAMBAT BANGUN







Assalamualaikum (ini cerita semalam hokayh)

Hai… hari ni (selasa) nak citer pasal lambat bangun lol!!!
Aku bangun kul 6am hari ni!!!! Lambat gilos ok… bagi aku sejak dah ada anak ni, sangat pendek masa kalau bangun kul 6 tue. Sbb aku selalu bgn 515/530 untuk pam susu bagi insyirah susu fresh dekat babysitter dia. Sebab aku kalau boleh nak make sure every morning dia akan minum susu fresh kat rumah pengasuh.  Tapi aku akan make sure yg aku takkan kosongkan breast sgt sbb nak direct feed insyirah before pergi kerja.


Lepas tu, aku akan mandi solat n siap2. Then tukar pampers Insyirah,bagi dia susu. Sebab kenapa rasa kejap sgt??? Aku masuk keje 745am ok. So sgt kena pantas. Pffft!!! Malam tadi rasa penat giler. Pukul 10 aku dah nak tido .Insyirah pulak tak bgn2 sebab balik rumah dia muntah melambak-lambak. Dah lama dia tak muntah mcm tue. Pukul 12 aku bangun..susu kan dia + pump susu. Tapi production cume 2oz. Maybe sebab kuat minum kopi kot aku ni.  Last2 aku tidur pukul 2pagi. Insyirah mmg lena tidur malam td. Alhamdulillah…


Dah tu je nak cite k. Bubye!!!

InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...