Friday 25 April 2014

NEW JOB: PART 1


Salam...

Update terpantas ni...

Dah habis pantang.. hari ni hari ke 63.. baby pun dah cucuk.

Ok2... berbalik pada tajuk entry aku kay???

Bedebar hoiii aku nak start keje hari isnin ni... tempat keje baru... rasa sampai nak termuntah ha tekak ni bile pk2 smula...

Kenapa lak rasa macam ni??? Sebab!!!!

1) Of coz la tempat keje baru... so aku tak tau situasi keje dia cemaner.

2) Aku pening mana nak cari port nak pump susu. Satu kerisauan bagi aku ni nanti breast bengkak ke ape ke.. aduhai!!! Moga Allah permudahkan perjalanan breastfeeding aku. Aminnn

Dah itu je.. aku juz nak btau yang aku rasa macam nak temuntah kot.. over tau mak!!! haha..

Ok chow... jom kite pam susu buat stok utk insyirah!!!
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...