Tuesday 24 September 2013

HANDSOME, CANTIK


ko dah napa rajin naw up entry sampai 2x hari ni?? Sebab aku gumbira hari ni cik suami beli fresh orange n aku minum air sejuk2 tue. walawei....heaven ok...!!! 

Ok, handsome atau cantik... Korang pernah rasa tak bila ngadap cermin ko rasa ko handsome, kacak bergaya??? Ko rasa ko cantik, ala2 model atau wanita muslimah yang argh!!!! Diri sendiri tak tahan dengan lawa tak lawa nye ko.Haha...Pernah tak pernah???

Aku kadang-kadang je rasa. Especially bila time elok je pakai baju hari tu. Tidakla kata aku tak pernah elok pakai baju. Contohnya macam hari tue rasa eh...rasa bestnye tgk diri sendiri hari ni. Pakai baju padan je dgn jeans..padan je dgn tudung yang dipakai. Tambah pulak time tue pakai tudung bawal, elok pulak terletak kan. Haa...time tu mood bila keluar level confident tue di tahap maksima hokayh!!!! Ko mesti pernah rasa kan apa aku rasa kan??? Pastu muka tak malu ckp ngan orang sekeliling (orang terdekat jela)...eh..cantik tak sayang today? cantik tak adik hari ni? Kalau adik beradik aku, dorg iyekan je. Bia tak cantik pun. Malas nak layan kakaknye ni. Hehe
 
 
cantik macam dlm pic ni ok kot? sumber : google

Lelaki pulak acaner? Mesti korang budget2 macho kennnn.... apa perasaan korang hekk??? Nak tau jugak kan acaner kan acaner kan???

Itu je la aku nak cakap. Saje-saje je tgh aku takde keje ni. Hehe... Bubye...

InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...