Monday 26 August 2013

~PENING KEPALA + PERUT MEMULAS BAGAI DI PULAS-PULAS~

Assalamualaikum...

Ha.... best tak aku pny tajuk pagi ni??

Pening kepala sebab tak tau napa. Tapi kalau nak compare dgn pening time aku demam last week...itu adalah tiada tandingan. Tetiba aku pening baca2 blog, bukak fb. Terrrmasukla kalau aku scroll nak tgk gambo2 dekat instagram dkt hp ni. Padahal perasan ini sama macam aku time demam ari tue. Kenapakah kenapakah.....

Bab perut memulas bagai tangan memerah kain ni pun satu hal.... ntah napela.... CIk suami yg kena dlu. Tetiba kul 3.30 pagi td tetiba dia  termenjerit mengadu sakit perut. Aku da isau dah... Dia ckp perut memulas2 n cerry berry. Pastu aku dah tak sedar ape...tgk2..cik suami dah masuk nak baring semula. Dia tanya pulak aku, aku sakit perut tak? Aku jawabla yang aku ok je..Then tido semula.

Sharp pukul 5.30pagi..aku pulak bangun mengejut. Memula sebab aku teringat aku nak potong daging sebab ptg nie nak start masak2 kawan cik suami datang. Alih2, perut aku pun memulas jugak. Apa lagi..terus masuk toilet. Tapi tidakla keluar. Dia main pulas2 perut ni... Then baru la keluar. Sakit hoi perut. Bertabah jela sampai azan subuh aku ddk dalam toilet tue.

Lepas je sudah...aku terus baring rapat2 dengan cik suami...konon nak mtk simpati bini nye sakit ni. Laki aku celik mata...tdo semula. SADIS tak?? Mungkin dia pun tak larat nak bukak mata sebab dah 'bersengkang mata' kul 330 pagi tadi. Kih2...

So..tdo la aku dgn lena...(daging biar je lam sinki...aku dah tak larat hoi nak memotong dgn perut sakit2 ni).

Last2...bangun kul 6.50..sesiap nak g keje... But still..perut sakit jugak skit2 sampai la ni. Tapi tidakla seteruk pagi tadi. Cuma..aku rasa nak muntah je ni... Uwek Uwek...**over ko. Hahaha...

Tapi setelah di pk pk kan....aku rasa perut aku n cik suami ni  mst ada allergic something dgn foods. Sebab kwn dia ok je tak sakit perut g open house sekali malam td...yang pergi kenduri tghari semalam pun ok je aku rasa. So...apakah perut kami ini dah jadi perut mengada-ngada?

Itu jela aku nak cerita ni ha.... Gambo? AKu malas nak bubuh (letak). Nantila..kepala pening pulak. Baru pas muntah ni ha...
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...