Tuesday 9 July 2013

~RINDU NAK JADI HOUSEWIFE SEMULA~

Assalamualaikum....

Hari ni nak cite yang tetiba aku teringin n terindu nak jadi fully housewife semula.

Tapi????

Hanyala angan2 sementara je tue. Aku ni mengantuk tahap gaban ni. Itu  yang rindu jadi housewife.
Kalau tak mata ngantuk camni, haruslah aku terus masuk bilik tidur. Nak2 kalau hari tue adalah hari mengantuk sedunia ko.... Maka haruslah aku ni tidur je sepanjang hari. Then malam jadi burung hantu. Cik suami dah lena kat sebelah..aku layan internet. Huu...

Pagi ni hujan. Sejuk ya amat dalam bilik aku ni. Kawan yang sebilik ngan aku nie pergi bengkel pulak. Tengahari baru balik. Mula la mata ni nak kuyu je all the time. Aku membaca pun rasa nak tersengguk dah ni.

Asek la aku ni tengok jam je. Lambat pulak hari ni berlalu. Hari ni plan nak ajak cik suami balik awal lagi.

Hello!! I kan pekerja sambilan sajork!! OT pun bukan dia bayar pun. So..ada aku kesah??? Tapi yang aku ngularr pegi update blog ni takpe plak? Ekekek...sebab tue aku selalu balik lmbt jugak. Claim la mana yang teruk.

Alih2 aku bukak la ayat2 Al-Quran dekat youtube nie. Hilang sikit la mengantuk. Dari dok dgr lagu kan? Baik bukak ayat2 Quran. Boleh sekali dapat pahala. Segar pun segar dah mata ni sikit. =)

Apsal aku cerita pasal mengantuk? Adakah mengantuk yang buat aku paling rindu untuk jadi housewife semula ha? Hahahha....

JAWAPAN NYE ::: YE!!!

Tapi selain dari tue aku rasa macam best je bila dapat hantar cik suami smp ke muka pintu, salam2 cium2...ahaks!! Peh tu kalau dia balik keje aku sambut...baju dia aku settle semua iron sidai bagai. Best!!!

Bukan lah aku rasa yang aku nie tak boleh buat semua tue lepas aku keje. Aku penah buat semua tue kot before aku quit. Tapi demi keselamatan aku, aku terpaksa jadi big boss kat rumah. Everything is done by cik  suami. Tapi la... utk 3 4 bulan ni je k abg?? Then nanti abg dah boleh dah rilex. Hokayh!!!

Cumanya kesian la dekat cik suami mana nak masak, nak kemas rumah nak sidai baju...nak siapkan final project dia lagi. Seriously aku kalau boleh tak mau susah kan dia. Harap2 dengan pengorbanan dia mcm gini untuk binik nye nie....dia akan senang dengan final project dan final exam yang tak sampai sebulan lagi ni. OIT!!! Dia final 27 JULY ni ok.... boleh kira ngan jari dah ha. (temasuk jari kaki la...)

OK la...melalut ntah mana la aku ni dah kan??? Hahha... Baru segar skit mata nie. Jum membaca semula. Ubat tido kan?? Ngantuk2 lagi kalu....aku hupdate lagi blog ni. hehe

sumber : google image

Agak2 comel tak aku kalau nguap gini sekarang hek?????


InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...