Thursday 18 July 2013

~NAK CITE APA ERK~


Assalamualaikum dan salam 9 Ramadhan

Acaner puasa korang? Hada hokay Hada tidak???
Aku?? Syukur diberi kesempatan untuk berpuasa lagi eventhough perut masuk angin yang terlampau.
Tahap mengidam makin melampau. Eh...ngidam mandong ke ngidam sebab puasa???

Aku confirm 100% ramai yang berpuasa akan mengidam nak makan apa je hari ni.
Tengok makanan tue nak. Tengok makanan ni nak. Ke nafsu nama nya itu? Huuu

Hari ni blogwalking2, nampak ada blogger berbuka dengan KFC.

Ya Hampun!!! Mak terliur nyah!! Sangat!!
Semalam aku nampak orang makan burger McD, aku pun terliur sama. Alih2 dapat makan nasi kerabu WAN ATIQ  yang famous da bomb di sekitar bangi n putrajaya ni, terus dah tak teringin aku nak makan. Hik!!!

N untuk record kali ke-3, aku tak tido malam tadi lepas solat maghrib. Huihuihui. [ korang jgn salah fhm. terawikh aku buat pada pukul 10 atau 11 ke atas lepas bgn tido eventhough tak la setiap malam aku bertarawikh]

Maafla. Keadaan sekarang menyebabkan hormon mengantuk itu berada di tahap maksima. Tambah pulak cik suami tiada di rumah menyiapkan final project beliau, maka tidak la aku pergi ke surau berseorangan. Well, at least buat jugak tarawikh daripada tak buat langsung. [aku sebenaq nya sedih sbb kekerapan aku pegi tarawikh tidak sekerap macam aku bujang dulu. Rindu masjid tetiba]

Ulang alik ke doktor di klinik swasta dan klinik kerajaan dah kena menjadi rutin 2mgu skali skrg. Harap2 dapatla result yang positif dan ia nya membesar dengan sebaik2nya. Aminn

Melalut -lalut tak tau apa cita ni... aku sebenarnya nak cite pasal suami aku for the 1st time ever masak kari daging gara-gara aku nak makan kari daging home made. Bazar Ramadhan aku tak mau. N guest what...walau segala apa aku sowh dia letak..tumis bagai..n aku sendiri yang letak garam...he is not bad la tolong kacau2 n tengok kari tue dah masak ke belum. I lap u la darling. Well done.

Nanti aku tepek pic2 dia ye as my chef.

Sampai cni sajer.

**LAMA HOI NAK TUNGGU PUKUL 5. AKU DAH TAKDE KEJE NI. =P



InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...