Wednesday 3 July 2013

~ALHAMDULILLAH~

Assalamualaikum\

Entry kali ni adalah sepantas kilat.

Sebab???

Aku up entry nie dekat ofis. Lalalala...

Alhamdulillah... dah dapat kerja.

Sebagai???

Pekerja Sambilan Harian dengan menjawat jawatan sebagai penolong pengarah unit dekat unit aku nie.

Kira aku keje kontrak loo... tp ok la. Ada bilik sendiri. Kalau tetap ni, pegawai ptd je tahu yang boleh pegang jawatan ni. Kira kontrak aku pun boleh sambung2 as long as aku nak keje cni. Tengok dlu acaner

Rasa2 aku lebih suka  bidang teknikal, sampai masa nanti aku akan cari semula kerje dekat kilang. Currently, aku berkerja dalam bidang management. Hoi!!! Ko kena belajar okehhh cara buat surat rasmi bagai. G meeting la apa.  ** ok, itu aku belum lagi la. nanti bila da lama kerje.**

Nak upload pic bilik aku. Seronok. Ko nak makan time kje pun ok. Asalkan sebelah makanan, sebelah kerja. Tapi hati2 ok. Kira macam senang la kan.

Nanti2 aku cerita lagi. Ngadap blog nie karang aku pulak yang tak study. Upload nanti kat rumah kalau larat.

Sebab???? Dah kena penyakit malas. Yeay!!!! Apakah?? Jeng2... Biarlah rahsia

Ok...selamat berkerja. Nanti aku up lagi entry pasal keje goment n keje private hek!!!



InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...