Tuesday 18 June 2013

~BILA SUAMI KATA TAK MAU~

Assalamualaikum

Selamat hari Selasa. Nak taip entry awal2 sebab jap g nak lunch dengan abah dekat lot 10 uniten ni.

Abah datang ada meeting kat uniten bangi. So dia akan balik hari. Orang dah ajak kan g lunch kan, nak jumpa abah sendiri pulak tue. Hee...

Ok, balik pada tajuk kat atas, y y aku letak tajuk atas tue?

Weekend ari tue adik aku suruh tengok youtube pasal dak ct aminah. Yang dok kat german tue. 

Korang tau x ni?? Ke aku je yang tak tau. Hik!!

Ok, pastue kan aku pun dok melayan jela video dorang. Comel je. Bapak p ajaq anak cakap utara. Anak2 tue da  cakap campur2 loghat utara and bahasa german.Kelakar!!But they are so cute you know. =)

Pastue cik suami pun masuk la bilik. Tanya:
 " Amboi...sukanya dia tengok youtube. Sayang tengok video ape? "
Me : " Tengok video anak orang ni cakap utara. Kelakar and cute sangat abang."

Aku pun paksa2 pulak la dia tengok. Sebab dia tak boleh tidur. Dah tidur lama lepas isyak. Alih2 dia cakap,

" Abang tak nak la tengok. Nak buat ape tengok anak orang"

Aku??? Sentap habis. Y la abg, Y la.... sampai macam tue weh cik suami aku tue.. Mesti dia nak anak sangat. Macam aku jugak la hai....Tapi ktorang selalu ingatkan diri, ktorang kena stabilkan ekonomi rumah tangga ktorang dulu. 

Cuma kadang2 mungkin dia tak dapat nak sembunyikan perasaan dia tue walaupun dia sentiasa nak tunjuk dia positif dengan aku kan?? Tapi dia juga cuba kuatkan diri dia untuk aku. Itulah suami kan? 

Takpela. Ada rezeki kita nanti, ada la kan abang. Lagipun Allah dah tunjuk kita boleh dapat anak kan?? Moga adala rezeki dari Allah. Cuma tak tahu cepat atau lambat.

Ok la. Adios amigos!! Nak sesiap pulak. MuahhXX





InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...