Thursday 13 June 2013

~TERUS INGIN MELUPAKAN...MAMPUKAH??~~

Assalamualaikum...

Tajuk entry hari nie seperti di atas ye.

Apa yang dilupakan? Actually, aku nak lupakan yang sebenarnya kalau ikut sepatutnya lg 3 mgu aku nak bersalin. Aku nak lupakan yang aku sepatutnya sekarang nie tgh memboyot-boyot perut ni. Hmm....
Tapi bila aku cakap dengan cik suami, dia cuma cakap camni " Yang dah lepas jangan difikirkan sangat. Pk masa depan je."

Betul jugak cakap cik suami kan?? Tapi kita perempuan ni mana mampu nak macam tue bila mana kita tahu ada zuriat yang pernah bertakhta dalam rahim ni.

Bila sekarang ni tak lekat, macam2 la yang aku pk. Kot aku ada penyakit ke. Cik suami ke ada problem. Dah 6 bulan miscarriage tapi takde pun rezeki lagi. Nantila. Sekarang ni my focus is aku nak cari kerja dlu. Apa2 hal pun kerja dulu. Jangan pk benda lain. Tapi at the same time kenalakan berusaha jugak.

Koleksi upt n opk yang penah beli sedozen dulu dah tinggal sikit. 
2 kit OPT
3 kit UPT




Actually aku malas nak guna dah semua ni. Bukan kata nak putus asa. Cuma aku rasa selagi ada 2 benda nie kat rumah, selagi tue teringin nak buat test bila nak dekat2 period. Even kadang tue aku tak test pun. Nak2 ovulation test tue. Karang jadi stress tau. So aku da jarang pakai. 

Aku rasa nak buang je 5 packs nie. Rasa2 berbaloi tak eyh? Kira aku tolak rm 10 je kan. Klu nak buang rasa membazir. Kalau tak buang karang, teringat pulak. Hmm

Takpela. Tgk la acaner nanti kan. 

** actually stress nak ada anak tue da kurang. Sebab rasa byk benda nak kena focus dlu. Ada rezeki ada. Allah itu Maha Mengetahui. =)

InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...