Tuesday 2 April 2013

~RINDU BERTAMU DI ABU DHABI~

Apa nie?

Haha... aku adalah peminat tegar cerita AKASIA teww.....

Cik suami pun sama. Sebab aku xbagi dia tukar channel lain time tue. So harusla dia pun join skali.

Tapi kalau da maghrib tue, cik suami panggil jemaah. So aku pun kena la tinggal kan cite tue utk berjemaah dgn cik suami.

Cite nie best. Sbb? Sbb ntah. Sbb aku suka melayan drama2 nie. Haha... --ok x lawak aku tau. so korg xpyh gelak--

Kalau nak ikut pelakon2 dia xde la aku suka sgt pun. Tapi boleh la ikut kan cite tue. Cuma aku nyampah watak fatin tue la. Eventhough si ain tue da meninggal, xpayah la nak suka kat firdaus tue lagi. Ikut jela bakal tunang dia tue. Hehe... emo plak aku kan.

Hari nie last episode. So...jum la kite reramai tgk cite tue erk.

**cik suami start his class mlm nie. So masak lambat pun xpe. Ekekeke.



InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...