Thursday 4 April 2013

~SEHARIAN DEMAM --PANAS DALAM + SELSEMA + PENING~

Assalamualaikum wbt...

Hye Hai Hye...

Malam kelmarin dah start nak selsema... cik suami tanya " syg nak mkn ubat x nie?" aku menolak.. sbb aku tkt aku pregnant. Serik dah makan ubat. Alih2 malam tue jgk before tido p toilet, ok.... aku period. So plan nak ada baby this month x jadi. Belum ada rezeki.

Esoknya which is semalam, lepas htr cik suami dpn pntu, aku terus mkn ubat selsema as my nose is  really stuck!! haha... Then terus ngantuk tido.

Tak bangun2 until cik suami call nak tny berapa kuih kita htr hari nie, sbb dia nk collect duit.

Sekali aku tgk, amek kau, pukul 430pm. Wahahaha.. Sgt lama aku tdo. Penangan ubat selsema + 1st day period kan. Huhu...

Cpt2 aku bangun, mandi..buat milo makan ngan biskut. Heee.. makan ubat selsema lagi, then aku terus baring semula... kepala pening oi.... ntah bila cik suami balik, tup2 dia kejut, dia ckp dah pukul 10.

N aku?? Haa..... ok... baring semula. Cik suami siap angkat aku sowh bangun. Haih... Klu x pk perut nie kebulur, aku mang sambung tdo smula. Then sesiap, keluar mkn kedai. Order tomyam seafood lg. Aku xtau asal tekak aku nie nak mkn tomyam seafood je ha... Nak kata pregnant, idok la pulok kan. So mungkin mood makan skrg is tomyam seafood je lam otak aku nie.

Habis makan, balik umah, tekejut beruk aku tgk sinki dapur sgt byk pinggan mangkuk. Alahai.... nak salahkan cik suami x tolong basuh, kesian pulak. Dia sibuk ngn aquarium ikan lg...
**dia cite la.. haha... aku xtaula. Yang pasti, aku tgk ikan sekor tue dah dok lam aquarium da. No more staying in the mug lg.. haha...

So hari nie, bgn2... perkara pertama is, basuh pinggan.. kemas dapur... baru rs kuat skit. Hopefully inila period yg terakhir n i really hope that next month there will be rezeki anak for us. Ameen....
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...