Thursday 28 February 2013

MalaS TerAmAt2 MaLaS!!!

hye....

nak dijadikan cite aku skrg nie dok umah pas subuh, lpas bungkus2 kuih, lpas salam cik suami.. terus aku kunci pintu umah, tutup lampu dan tido. Bangun tue adohai.. xtaula kul bp. Mana la rezeki nak masuk ye dak?

Da bangun, da mandi..pulak tue terus on TV ha..tgk la cik TV apebenda la dok tayang waktu2 yg dirahsiakan. Then aku buat air milo minum. Buat breakfast kononnye. Then telan folic acid. I nak ttc kan.. hehe.. Habis tue aku ngadap la henpon aku smp la batery nk abes. Ape yg aku ngadap pun aku xsure. Boring men internet, aku usha lak fb..lpas abes usha fb, aku masuk la wassapp... chat ngan kwn.

KO TAK KEMAS UMAH KE SYUHA OI!!! ---mesti korang tertanya2 kan..---

JAWAPANNYA : kemas ikut suke hati aku. Padahal tidak capai kualiti yg aku ingin kan. Harap npk kemas okla bg aku. Cian kat laki aku kan kan.. adehai bini.

Aku pun xtau nape aku malas sgt skrg nie. Malas sgt2 tahu. Letih nak tdo je manjang kepala aku nie. Hala ke ptg aku xla ngantuk sgt. Sbb da lama tido kan. Malam nye aku mmg jadi superwoman..owh..apakah? Korang jgn pk ngarut2 ok. Aku jadi superwoman sbb aku kena masak kuih atas dapur. Mana nak siapkan makan cik suami lagi. Sibuk2 aku buat kuih pun, dinner cik suami tetap diutamakan okay. B

Bisnes baru je dlm 2mgu lbh... kecil2an sgt. So korg andai teringin nak order cara berlauk ke, cara manis ke, popia ke, sosej roll ke..boleh la hai2 or hello2 aku or msg2 aku. Nanti gambar aku taruk ye. Korang jgn risau. Aku meniaga baik tau. (Puji diri sendiri hokeh!!) Aku x kedekut inti2 dia,gula ke ape ke.. Aku buat mcm aku yg nk makan. Nanti aku attach kan picture2 ye u olls!!! Mungkin sbb tue kot aku ni ngantuk tahap gaban n penat sgt. Tapi kalau boleh aku xnak la tido pg2 nie, rezeki xmasuk nie.

Petang nie klu x ujan, aku nk g bangi.. jumpa ngn bestfren aku. Kata nye nak banje aku mkn or minum. Terbaek ko ja.. tau2 je aku nie x berduit. Ko pangkat besar gaji besar wajibla blanje aku ye. Ok la guys. Nti2 aku cite lagi.  Nak kemas2 baju plak. Malam nie cik suami ajak tdo umah fmly dia kat selayang. So aku harusla menurut perintah kan.


                                                      ADIYOS AMIGOS!!!
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...