Thursday 1 September 2016

BILA MOOD DATANG ASEKKK LA NAK UP STATUS DEKAT FACEBOOK


Assalamualaikum...

saje je nak tanya2... korang pernah tak kadang ada time korang malassss sgt nak share ape2 or up status dekat fb... kadang2 kemahen ha asekkk la ko nak up status dekat fb??

Macam aku sekarang la. Aku rasa hari ni ada banyak kali aku up status dekat fb. Takpe2. Nanti esok2 aku delete balik sebab tetiba rasa macam tak penting je semua tu. Hahahaha. Nafsu nak meng up status datang lerrrrr tu.

Actually rajin nak up status ni sejak start buat business cake... Opss!!! Business cake??? Yeah!!! Baru je start alhamdulillah dapat sambutan memberangsangkan. Nanti2 aku up gambar-gambar cake yang aku buat ye. Dengan harga sekali. Betul la org ckp kita kalau nak buat sesuatu kena berguru. Tapi dalam masa yang sama ko kena rajin buat research. Alhamdulillah setakat ni mmg resipi yang aku belajar berguru tu semua menjadi.

So nantikan eyh. Tunggu tau!!!!!

Till then... daaaa!!!
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...