Thursday 15 January 2015

NESCAFE ADDICTOR...


Salam Khamis.

Dah kames da hoi..... jap je. Dulu masa memula quit..rasa lamanye nak sebulan. Tup2 dah nak 4 bulan aku jadi housewife yang tak sebagus mana. Ahaks!!!

Well... nak cerita pasal hari ni... for your information, sudah masuk hari kedua aku tak minum nescafe... Yes!!! Lompat Bintang sekarang!!!

Dua hari tu ko ingat senang ke???? Saje je aku tak mau beli nescafe sejak nescafe rumah aku habis Hari selasa hari tu. Sebab aku rasa aku ni kategori dah melampau nak minum nescafe je hari2. Kopi ada je kat rumah aku ni. Tapi aku tak de selera nak minum kopi.

Boleh lah jadi 1 kebanggaan bila tak minum nescafe tue walaupun dah dua hari. Walaupun dah menggetik kaki aku ni nak pegi kedai beli nescafe. Tapi ku gagahi jugak lah tak pegi kedai. Huuuu...

Tapi hari sabtu ni aku nak minum jugak. Heheheheh

Perasaan?? Ntah. Sebab aku ni pening kepala lately. So i decided untuk kurangkan caffeine dalam badan. Sekarang ni pun pening2 lagi. Mungkin sebab proses penyahnescafean kot!!! Jangan marah hah dengan word tu. Aku tak tau ape nak describe. Like seriously..sekarang kadang2 berdenyut kepala aku. Sampai aku rasa, dapat bau nescafe tue pun da cukup dah bagi aku. Konon!!!

Esok nak cuba tak mau minum... and kalau boleh, memang aku tak mau beli langsung bulan Januari ni. Habisla.... nescafe tu la perangcang kehamilan aku. wAKAKAKAKAKAKA...







Tengok tengok..aku takde problem with caffeine???????? Masalahnye sekarang aku tengah pening kalau tak minum kopi... apakah apakah.. nampak mata tu terbeliak???? Hahahha

InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...