Thursday 23 October 2014

KETAGIH NESCAFE/COFFEE


Salam....

Pemalas hampeh la aku ni nak cerita2 dalam blog kan? Huuu... Sorry.. Aku ni, nak bercerita. Tapi aku ni pemalas nak HUPLOAD GAMBO!!!

Ok la.

Hari ni actually aku tengah menguatkan diri untuk mengatakan TIDAK kepada NESCAFE. Sebab apa? Sebab muka aku da naik gatal2. Aku takut sat g naik plak la hai jerawat aku ni semula. Terlampau byk caffeine dan toksik dalam badan aku ni.

N 1 more thing.. aku kesiankan dengan Insyirah. Breastfeed..tapi tak dapat khasiat yang secukupnye. Maka dengan itu, aku terpaksa cekalkan hati ini untuk bagi khasiat yang baik untuk Insyirah.

FYI, alhamdulillah..masih lagi diberi peluang oleh Allah SWT untuk aku terus menyusukan Insyirah eventhough tidaklah semeriah dulu....

Ha.. ni aku ambil dari 1 laman web mengenai ketagihan caffeine ni.. DI SEBALIK NIKMATNYA KOPI

masuk situ erk.. baca dan fahamkan. Aku cuba kuatkan diri.

Hmm.. boleh tak sekadar buat untuk bau??? =p
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...