Thursday 18 September 2014

Jalan-jalan ikea ~cuti hari malaysia~


Assalamualaikum...

Hari ni hari kames..maksudnye esok last day aku kerja. wah wah wah... Bahagia mak!!! Tp at the same time aku sedih jugak nak tinggal kan company ni. Uhuks!!

Jom cite pasal cuti hari Malaysia. Plan dari hari sabtu lagi nak pergi Ikea cuti Hari Malaysia. So, plannye kul 830 dah sampai Ikea. Alih2 kul 8 baru bangun. Dengan nak pump susu lagi,siap anak lagi. End up, kul 930 baru gerak. Ambik adik dekat UPM, sampai Ikea pukul 10.15~10.30 mcm tue.

By the time sampai, Ya Ampun!!! Ramai giler orang. Nasib ada parking lagi.

Note: Takde gambar sgt pun. Sebab ramai org. Tambah2 aku rasa ikea tue makin sempit. Mungkin sebab renovate kot.  So aku malas.

Ape yang dibeli dekat Ikea??? Jeng2...






Ahahaha.... bukan beli anak aku erk... Saja interframe dak kecik yang banyak ragam ni. Masa ni makan dekat fisherman manhattan. Tgh2 meragam aku bagi diri atas kerusi. Hehe...

Ni yang aku beli...yg betul la.
Knoppard Sofa.. Sumber: google




Tapi, aku ada masalah sikit dari segi pemasangan nye, ko tgk ape jadi. Walhal dah ikut direction dia. Rasa nak p hantar balik je.....




Dia suruh tight kan screw yang ko tgk tak rapat tue.. by the time kotrang tight kan.... lama2 tertarik yg ko nampak terkoyak tue. Tak ke sakit hati? Hati cik suami gundah gulana dah tue nak ke tidak hantar balik diz saturday. Tgk acaner... Hmm... Sedih tahu!!!
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...