Thursday 21 August 2014

WORDLESS EVERYDAY


Good Morning assalamualaikum

Korang.... aku tak tahu la nak cite ape ni....adehai.... byk nak cite..tp sejak ada anak ni...subhanAllah.... nak cari masa tue payah. Blog walking tak pernah miss. Sbb aku time pumping session kat ofis..aku dok layan hp je. Baca blog2 yg aku follow. Heee....

Hari ni selsema teruk. Sangat!!! Malam tadi makan ubat selsema until now mengantuk tue tak hilang lagi. Ikut hati nak mc je. Lagipun dah nak quit. Opss!!! Nanti aku cite erk kenapa aku nak quit. Da resign dah pon... huhu... Ni aku tunjuk surat resign aku. 





Selamat tinggal kilang yang best walaupun aku baru kerja 4 bulan. Kenal orang dkt cni... sgt rasa bertuah. My department is super duper awesome ok. I just love to work here. Sgt!!!! But for some reason...I Have n MUST to go.

Citer raya? Tgk la rajin mana pulak aku nak update blog ni. Nak je cite beraya pertama dgn insyirah.  Nanti2 kite update lg.. 

Ok.. itu je...


Insyirah pny muke dah lain compare dgn ms dia baby... Dlu sebijik sebuntat ikut mak dia.. Sekarang dok ikut muka bpk dia masa kecik.  Rambut cacak!!! Ada sape blh lawan kecacakan rambut Insyirah? hiks!!!

InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

2 comments:

eMMe said...

Assalam.. saya singgah sini, tadi saje je wat google search pasal Taska Cahaya Min Rizki hehehe.. skali jumpe blog awak, patot la cam perasan suami awak dok amik anak kat taska... anak saya pun anto kat Taska tu juga...

eMMe said...

Salam Syu, takde update blog dah ke? dulu twin sebelum nak umur dia stahun, mmg kerap tak sihat, sbb air cond kan, budak2 mane tahan... kesian juga, selalu gi klinik, boleh dikatakan setiap bulan... selsema pun tak baik2... rasa nak bwk twin gi pakar kanak2 la, sbb sowg anak saya telinga dia berair... kesian juga, lama dah berair, letak ubat titis pun tak baik2... risau kalo2 gegendang telinga dia problem kan... mase umo dowang belom stahun Me ade try kasi dowg minum Qaseh Junior, Alhamdulillah... sejak amalkan twin jarang demam.. cume selsema dowang lambat baik...nnt nak order kite leh bg no contact kawan kite tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...