Thursday 20 February 2014

2nd PREGNANCY: Tetiba pujuk baby tak bagi keluar..hiks!!!


Salam Khamis...

Alhamdulillah... dah sampai  Khamis. Yang sedihnya.. kalau hari ni dah hari Khamis.. makanya tinggal lagi 6 hari aku nak keje Uhuks!!!! Tolak Sabtu AHad + Kalau tak bersalin lagi..

Semalam check up utk 38 minggu. Nurse siap tak tau nak cita ape lg sbb yela.. dah tgu due je kan...

Yg havoc nye semalam.. aku masuk timbang2.. terus tekejut tgk berat aku naik 2kg IN A WEEK HOKAYH!!!!!

Nurse siap tanya... berselera sgt ke mkn? Aku cakap je haah. Hiks!!!!

Tapi lepas tue aku saja timbang lagi sekali, rupa2nya aku salah tgk. Berat aku tak naik pun hokayh!!!! Masa memula aku timbang tue, tak sempat weight scale tu nak finalize berat aku, aku dah turun. Ha.. bagus tak?

Owh!!! Utk pengetahuan korang, dekat KK Presint 3, timbang sendiri. Nurse tak tgk pun ye. Hehehe. Tapi kena jujur la ye.. Tp aku kadang tak jujur jgk. Wakakakaka!!!!

Ok2. back to the topic ye. Lepas aku perasan berat aku salah, aku malas la nak tukar dah dgn nurse. Sebab nti mgu depan check up ke 39 minggu.. berat takla naik sgt kan.. kikiki.. Bagus tak perancangan aku. Korang npk tak permainannya di situ?????

Baby still biasa2 je dlm tummy ummi dia ni. Selesa sgt ye baby. Makanya aku pujuk pulak biar keluar lambat. Hehe... Biar tunggu aku habis kerja smp 28hb ni. So boleh aku dapat duit gaji lebih sikit. Kan? Boleh lah buat saving lebih sikit. Moga Allah makbulkan doa aku ini. Hopefully. Ameennnnn...

** Sekarang ni ramai blogger2 senior yang aku follow dah jarang update blog. Aku dok refresh2 takde pun. Yela.. aku suke follow dorang.. sbb byk gambar2 menarik dari dorg. Hehe....




InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...