Tuesday 1 October 2013

AL-FATIHAH


Assalamualaikum wbt...

Actually nak update cite ni smlm... tapi sbb sedikit je sibuk, so kite cite hari ni.

Aku tak mau cite details. Cuma ingin memaklumkan.

Al-Fatihah kepada arwah suami kawan aku masa foundation kat Kulim dulu atas pemergian suaminya ahad lepas.

Kenapa aku tetiba nak up cerita ni padahal kawan tu tak rapat pun. Well, as a muslim..kita harus berasa simpati kepada setiap yang terjadi. Semuanya atas Qada' Qadar Allah. Semuanya atas ketentuanNya.

Kalau korang baca paper Berita Harian atau Sinar Harian, ada tajuk Pengantin Baru Lemas dekat Air Terjun Asahan.

Details mengenai ini, sape2 yang baca tau la. Aku tak sanggup nak cerita. Menyayat hati. Sebab.... arwah lemas depan mata si isteri.

Yang lagi sedih, yang buat aku hampir menangis... sbb dorang tak sampai sebulan berkahwin. baru kawen awal september hari tu. Honeymoon di Korea. Saat indah pengantin baru tak hilang lagi, kini dah kehilangan suami.

Allah lebih menyayangi suami dia. Moga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Aminnn


InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...