Wednesday 18 September 2013

~MALAS MEMANJANG~


Assalamualaikum...

Hari ni dah hari rabu. Esok kames. Lusa Jumaat. Minggu depan sampai minggu lagi sekali (2weeks onwards), boss aku bercuti. Hip hip hooray. Gua sgt suke okayh. Hehe... Tapi ko tgk la nanti 3 hari yang mendatang ni. Boss aku menggila jawapnya bagi kerja. Huhuhu...

Hari ni nak cerita kemalasan yang memanjang je aku rasa. Kenapa kenapa? Aku rasa bukan sebab aku pregnant. Ini sebab kemalasan nak g kerja sampai teringat-ingat masa time jadi suri rumah dulu. SYIOK GILERRRR hokayh!!. Heaven je rasa. Yang tak heaven bila takde duit tue la. Huhuhu...

Kat ofis pun, boss bagi aku keje, aku buat keje. Time takde keje, dah naik muak ak stalk fb ha. Padahal dulu kemain aku tak on lgsg fb. Ini gara-gara kerje yang kadang2 byk smp x sesempat nak blogwalking, nak berinternet. Berkat gaji aku time bz dgn keje byk tue. Tapi bila takde keje aku dah mula boring. Huaaa


Dan, bilamana sedang berehat-rehat, tetibe boss suruh buat keje yang bkn tugas aku...aku jd...eeee....malasnye aku nih!!! Haha....ko tgk. Cube pk yang ko kena belajar ini semua. Kan?? Baru la ko rasa willing to do everything kan? Kan? hehe.

Aku rasa macam...boleh tak kalau bos bagi tue, ikut suke hati aku bile aku nak hantar? Haha.... Itu yang aku rasa la. Nak macam tu, ko jadi boss la kan. Haha...

Itu bila mood malas menjelma la kan. Macam time2 camni, aku tgh mengantuk sebab kekenyangan makan roti telur. Bukan roti canai telur k. Ingat nak buat milo, tapi karang makin melentok aku dalam ofis ni.

Oh... penyakit malas...pergilah kau dari sini... Jauh kan diri mu pada diri ku. Huarggh!!!!!!

Ok la. Nak sambung buat keje. Dadada
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...