Tuesday 30 July 2013

05-220 5800

Assalamualaikum wbt....

Salam 21 Ramadhan. Syukur ke hadrat Ilahi masih diberi kesempatan untuk berpuasa sehingga ke hari 21 ini.

Apsal tajuk hari ni ak boh no.tepon tue??

Ha...ini bukan phone.no aku, or sedara mara or apa2 yang berkaitan dgn aku adalah bukan.

Phone.no ini menyebabkan aku bengang everyday sbb asek la receive call dari no. tersebut.

Dah kenapa aku tak angkat??? Sebab dulu aku penah angkat. Tapi senyap je. Alih2 putus. So, telah bermain di fikiran aku, ini orang nak curi line tepun aku ke nieh?? Maka semenjak itu, tiap kali nombor tersebut call, aku tak hangkat2 smp semalam.

Yela. Dah call tak kira waktu kan??? Susahla. Kang aku ingat call urgent dari sapa2, rupa2nya dari no. ni. Tak ke sakit hati ko??

Maka, apabila dah hari2 call, aku meng google la dah sebab mcm no. ofis kan. End up aku jumpa macam2 yang kata ni astro promo la, scam la. Yg aku pelik, ASTRO PROMO?????!!!! Tidak ke astro dekat KL ni. Apakehal nya pegi ke penang nya no???

Dan akhirnya aku dah set auto reject call utk no. yang satu ini. So aku nak tgk hari ni aku still akan receive lg or x. Sbb dah byk kali kot aku reject, tak gheti2 ha nak putus asa meng-calling aku.

So, aku saja je up entry ni. Utk rujukan sesiapa yg sedang terkena n tertanya-tanya dgn no.tersebut. Hokayh???

Till then, dadada.....
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

6 comments:

mak lagenda said...

Yeahhh..mak pun slalu gak dpt call dr no ni. Memang slalunya pemanggil tu diam je Tp mak pernah dpt berckp dgn pemanggil. Memang nak promote astro beyond.

Dpt la kena maki sedas dua..mnyusahkan org je berkali2 miss call!!

P/s: Dah lama no n x call tp arini dpt lg!!! Haaaa..tu psl mak trjumpa blog ni.

Nurul syuhairah Anuar said...

haha... ye ke? itula. bl da set auto reject dkt phone ni...smp skrg la xde call da dr no ni. padan muke

Anonymous said...

no ni smp ari ni call sy..tp xpenah answer.. tension btulll..

Anonymous said...

dah berhari2 dapat call dari nombor ni. sehari 3 kali call. semua direject.hari ni dah tak tahan.terus letak reject list jek.

pejadah astro pakai 05 pulak dah.macam2 hal la

Anonymous said...

today i lak received call dari num ni.. angkat but no one speaks.. pelik.. so i Google the num tgk ramai yg comment sal num ni.. fuhh.. btw this num is from Perak not Penang..!

Anonymous said...

Tu number actualy agent marketing. Private marketing company or agent. TELEMARKETING. Dorang punya client mcm astro, celcom, digi, etc etc. Hanya sekadar call, jawab, bagitau bill dan tanya bila nak settle. Tu jak. Tapi ko punya service kena cut off la haribukan yg ko janji jika x di bayar. Sekian & terima kasih GST.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...