Friday 26 April 2013

~TIADALAH KESELESAAN ITU~

As salam....

INTERVIEW!!!!
Dekat bangi. Dekat sgt dgn rumah aku. Hopefully yang nie dapatla. Moga berkat doa cik suami, mama n abah, moga dapat and dapat bantu cik suami untuk perbaiki ekonomi kami.

Berbalik pada tajuk kat atas, sekarang nie perut aku sebu, tekak macam loya, symptom2 nak period la nie. Perut pun da seminggu dah asyik sangat cramp. Pregnant??? Tak kot. Sebab sakit nie sama je dengan sakit bulan-bulan lepas. So aku tau dah miss merah nak datang. Huhu..

Ko ada test pakai UPT ke Syuha?? 

Yes!!! Aku ada buat semalam. Hahaha..gedik kan. Saja nak buat awal, so xde la aku mengharap kalau x keluar double line tue. N the result is still -ve lorr. Aku terus buang and bila cik suami bangun dia tanya, 
"Sayang dah test ke?"   

Haa.... aku pun jawablah ye kan. Aku ckp 1 line je abg. N husband sgt baik n positively thinking n said,
" Takpela. Allah nak bagi kita berdua lagi la tue" N dia peluk aku erat-erat.

Aku tak tahu kenapa kali nie bila that words yang keluar dari mulut cik husband, I was...terjadi positive. 
Syukur alhamdulillah. Rasa pressure tue makin menghilang untuk kami lalui dengan lebih bahagia lagi selepas ini. Tapi tidak lah bermaksud aku ni dah xmau berusaha. I nak enjoy macam masa mula-mula kahwin. Owh...best2. Eh!!! Censored ke ni?Wakakaka.

Ok la. Till then, doakan yang terbaik untuk aku and cik suami. Moga aku dapat kerja untuk bulan depan. Ameennnn

sumber: google
Marilah kite usaha untuk yang terbaik


Sumber: Google
Baby comel nie said: Auntie, May success will accompany you!!




InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...