Wednesday 10 April 2013

~SEMANGAT!!! ~

Assalamualaikum...

Hari nie hari rabu. Kalau org yg tgh kerja tue dia slalu ckp... wordless wednesday. Kan Kan Kan??

Org x keje boleh x cakap wordless everyday? Hehe

Ok.


Aku nak naikkan semangat ni... SBB? Sebab aku dapat exam ptd sabtu nie. Actually da 3x aku pegi exam cenggini. 

1. KPLI : x dapat sebab pg study a day before nak exam.
2. PTD  : aku main lenggang kangkung je pegi. X study pun. 
3. Pegawai anti dadah : Sama je. Aku pg jwb ikt suke. HAhah
4: PTD : Sabtu nie, 13 april 2013

So disebabkan ada la rezeki sikit bulan ni, cik suami dgn semangat nya beli ebook PTD. Dia sowh bini dia study. So tadi dia blk umah jap. Tny bila la nak study ni. Sbb bini nye baring saja. Ok... so bila di pk2 kan cik suami semangat, so aku pun kena la semangat kan? 

Nanti kalau x dapat lain sikit cite kan. At least kita berusaha. So aku dgn smgt beli nescafe. Sbb nak stay up malam ni. Then boleh la buat sandwich telur nak jual esk. Tada....

Owh 1 lg brita gembira. Cik suami ckp ada staff kat ofis dia amek phone.no dia. Kata nya kot ada kursus dorg nak tempah kuih cara berlauk aku. Katanya sedap. Syukur. Nanti kena buat elok2 kan. Nanti org mesti nak bukti kesedapannye. Hehe.. Ok..

Bab kenduri ari tue x banyak aku snap pic. Tp nanti aku update ok. Sbb nak start study dah. Wish me luck.


InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...