Friday 5 April 2013

~AGAIN, PULANG KE MUADZAM UTK KALI KE 4~

Assalamualaikum wbt...

Salam Jumaat penghulu segala hari.

Sat g aku nak sesiap neh... nak lek muadzam. utk kali ke 4 berturut2...kira da sebulan.

Amek ko..sebulan aku x balik, sebulan aku tebus balik. Tak adil kan aku. Asek la blk umah family sendiri.

Family mak mertua ko x amek kira?? Bukan...abes dah laki aku outstation area pantai timur.. Haruslah aku sorongkan bantal kalau cik suami dah offer nak nganto aku balik umah parents aku. Hee.. Takpe ye mak. Minggu depan saya blk umah mak. ( Budget jauh sgt umah mak mertua ko syuha. Padahal kat selayang je)

Minggu ni balik muadzam ngn akak aku. Cik suami.... out station utk kali terakhir. Yeay yeay!!! Pasni kitorang blh spend together-gether kat umah. Jangan sape2 kacau ktorang. Hep! Hep!!

Tapi.... isteri mana yg sanggup berjauh ngan suami sndri. Apatah aku ngn dia xpernah ada hubungan jarak jauh lepas kawen ni. Sedih. Rindu. Semua ada. Hopefully Allah memberkati perjalanan pergi dan balik suami ku demi niatnya mencari rezeki. Aminn....

So, esok ada knduri cousin mak aku. Nanti la aku amek picas2 skit. Sebab ni kenduri belah lelaki. And mak dia adalah tok sedara aku yg berjaya memeriahkan meja makan beradab aku masa aku kawen ari tue kerna dia lah chef nyer.... Terbaik... N yes!! aku bukan la nak malu2 kucing time makan beradab tue.. Sbb??

Aku da kebulor nak tgu makan ms kawen ari tue. Wahaha...

Desert mkn beradap..belakang tue desert jgk.

Haa...ya ampun...teringat lauk2 ms makan kawen ari tue. Nyum2... Kenyang x ingt. Nti2 la aku cite sal kawen ni. Malas. Ok... Slamat berhujung minggu. Kite bersiaran semula isnin. Hopefully adala org nak panggil pn.syuhairah interview next week. Amin amin amin Ya rabb.


InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...