Monday 11 March 2013

~TERINGIN NAK RASA PERASAAN ITU LEBIH LAMA~

Entry sedih hari nie..

Hari ni aku nak cite hal sedih2.. xtaula nape.

Siang tadi aku berjaya utk tidak tidur lepas cik suami g keje. Kuih pun x buat hari ni. Sbb aku malas. Smlm bgn lewat sgt lpas lunch laki bini pg tdo smula. Keletihan sgt sbb pg lipis dari pagi buta and balik smula hari yg sm. Smp umah kul 1245am. Argg...Flat kami laki bini.. Ekekeek

So aktiviti pagi aku,
a) main game smp kul 10pg. Dah tue aku terjun katil trus buat 5s rumah, Umah aku xde la sepah sgt. Buat syarat sapu umah je. hehe...

Siap semua aku tgk tv la.. layan cite Aliya. Kejap je ha. Then aku tertido. Tup2 amek kau, tekejut aku petir sambar menyambar,guruh ujan lebat. Ketakutan aku terus masuk bilik smp tertdo smula

-----Eh!! entry terlari. Sorry----

Ok. Actually aku nak sgt pregnant smula. Aku nak try xnak stress sgt utk dapat kan baby. N aku dah beli on9 ovulation kit and pregnancy test utk try hamil. Moga usaha aku lepas ni diberkati Allah. 

Sungguh!! Aku rindu sgt nak pregnant. Aku nak moment2 cik suami sentiasa pegang perut aku sbb ada anak kami kat dalam rahim aku. SubhanAllah... aku rindu semua tue. Kalau nak ikutkan perut aku pun da nampak sgt da sekarang. Hopefully aku akan conceive smula bulan ni. Ameen.... Doakan ye.

Why ovulation kit??

---> Before nie aku xpakai pun ovulation, boleh je mengandung. Sbbnye.. aku saja nk try OPK nie. hehe...
Kalau diizinkan Allah, aku tau aku nye telur ovulate bila kan? So, aku just nk berusaha. Moga bulan ini membawa seribu rahmat.

Doakan ye..

InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...