Thursday 28 March 2013

MENANGIS TAK SUDAH

Assalamualaikum w.b.t

Lama kan x mengepost.

Nak cite dari mana ye. Ntah.. saat ini tika ini, aku masih lagi menangis mengingatkan anak aku yg aku keguguran dulu.


SMS dgn wife kpd kwn cik suami. SBB?? Ms usha2 pic dlm phone, tertgk pic dak comel IMAN SAFIYYAH. anak dorg la... rindu plak kat dak kecik tue. Comel.
Tapi skrg dia x sht.. lama sgt ngn lelahnye. xsmp setaun lagi. Kesian ibu dia. Kesian kat anak suci itu yg x selesa dgn keadaan nya. Hopefully Allah sihatkan dia secepatnya. Owh... bl kah sy dapat menjaga anak sendiri?


Pastue pegi plak tgk cite Mahabbah kat TV3 nie. Kuatnye ikatan mak n anak nie. I'M CRYING AGAIN.
Bile nak rase bonding tue semua? Hanya Allah yg Maha Mengetahui bila waktu yg sesuai. Aku dan cik suami hanya mampu meminta, berdoa dan berusaha. Kuasa semua di atas nya.
N.... FYI, aku da x aktif facebook. Giler rasa. Nak2 aku nie suri rumah. Boring tanpa facebook. 

Anyhow,
x aktif facebook buat aku lagi tenang mengharungi hidup ini. Aku x rasa cemburu dgn lifestyle org lain, x rasa down. But at the same time, aku sentiasa cuba utk baiki diri utk jadi yg lebih baik.. Hopefully dapatla kerja. Dapat ringankan beban cik suami. InshaAllah..., if niat kita baik, cepat atau lmbt Allah akan bantu kan. Itu kita perlu percaya.


Ok la. Plan aku nak cite pasal kawen actually. Saje je. Sok da anak cucu boleh aku refresh semula. Kan? Kan?
Dengan itu, selamat petang n selamat mkn tengahari. Eh!! Mn 1 nie.. petang ke tengahari, xpela. Mana2 je la. 


InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...