Tuesday 21 April 2015

ENTRY ERIVINA HOTTTTT DI BLOG AKU


Assalamualaikum... Salam hari selasa

Alhamdulillah.... ramai orang msg aku dekat nombor personal aku. Bukan kata korang mengganggu eventhough aku cakap mcm tu. Malah aku bersyukur. Maksudnye... korang baca blog aku. Mekaseh mekaseh. Antara yang top gak la walau pun bila google keluar no.5 no.6 rank blog aku ni. Mihmihimih.

Kalau dulu, sikit je orang yang baca blog aku. Now alhamdulillah. Kasi lompat bintang sket.!!!! HI-5 dengan korang sket.

Well... blog aku tidak official macam blog orang lain pasal erivina. Tapi.. blog aku santai2 je. Sebab aku kan perempuan. Korang yang baca pun mesti pompuan kan. So kita heart to heart gitu. Rasa cuak2 nak pakai... meh whatsapp aku... call ke... nanti kite cite2.

Actually aku nak up pasal testimoni customer neh... Tapi aku tak dan2 nak transfer ke laptop. Ada dalam handphone tu. Ni ha... kang amek masa plak aku nak transfer ke laptop. time2 anak aku tgh tdo. Ko ingt dia tdo lama? So aku cerita sikit2 je la hari ni pasal Erivina.

Aku masih lagi menggunakan erivina ni. Tapi tidak hari2 dah ye. Sebab keputihan dan kurang.. so aku kurangkan penggunaan. Time bila waktu perlu... aku pakai. Bila tu waktu perlu? Ahahahhaha..... ko kalau tak faham sendiri, paham2 kan jela. Malas aku nak terang dlm  blog. Kang org cop blog aku ni pasal ehem2 plak kang. Padahal idok!!!!!

Feedback dari customer.. alhamdulillah.. tak pernah lagi yang mengecewakan. Sebab takde pun yang mintak ganti rugi duit dengan aku. Jaminan yang aku berikan..kalau korang pakai tak jadi...sila complaint dekat aku. Aku bank in balik duit korang. Itu janji aku. Tapi.... syaratnye, ko kenala mintak dengan seller yang korang beli. Ni nanti kot korang nak tuntut duit balik, korang beli dgn stokis aku.. then koran claim dengan aku. Dah acaner tu? Bankrap lah aku. Hahahhaha

Gurau2 je erk. Tapi setakat ni, alhamdulillah...semuanya berpuas hati. Aku tak cakap semua customer aku follow up. Bnyk benda lagi aku nak kena follow up. Berkembangan anak aku pun nak kena follow up. So mana dan, aku tanya customer. And semuanya tunjuk thumbs up gitu. I LAPPPPPP UUU la my customers!!!

So... apelagi.. Sial dail/whatsapp/msg/wechat di:

syuha: 010-948 8087 ( preferable - ini mmg official utk erivina)
           012-3055 695 ( ni mmg personal . no aku)


nah.... bagi lagi sekali utk rujukan : hehe






InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...