Friday 10 April 2015

BILA ADA MOOD NAK BERBLOG SMULA... TETIBA LUPA APA NAK TULIS


Assalamualaikum...

Salam Jumaat yang penuh barakah.

Well... aku rasa ada few months kot aku tak tulis dekat blog ni. Actually banyak benda aku nak tulis. Tapi bila ada waktu free... masa itu lebih kepada kemas rumah... buat apa yang patut. Well... housewife kan. Insyirah pun dah duduk dengan aku siang. Dah lama sgt tak hantar dia ke taska. Habis asek demam je. Huhuu..

Update sikit la erk.

Insyirah dah boleh bertatih. ( Setahun sebulan). Tapi still jatuh2. Ikut mood dia la.. kalau dia rajin.. banyak la dia berjalan hari tu. Kalau dia malas...ko nak tgk dia bertatih..dalam mimpi jela. Then banyakkkkk sgt cakap nye which aku sendiri tak faham. Tapi kadang2 berbunyi la. Bila aku cakap OK... dia akan cakap teyyyy... Bila aku cakap finish... kadang2 berbunyi la..inish...

Bila anak membesar.. rasa mcm nak bg adik je. Ahaks.. Tapi...aku rasa mcm susah je. Itu nanti aku cerita k. N bila anak dah boleh jalan, tetiba rasa nak nanges. Cepatnye la hai anak aku membesar. Mesti korang pun rasa mcm tu kan.

Bab makan, Insyirah just suke makan nasi dengan telur sejak ada gigi ni. Ko bagi  la ikan ke, ayam ke.. 2 3 suap je dia makan. Sayur tu.. sekarang ni aku just nak steam then bg as kudapan. Sebab kalau dalam nasi.. dia xmo.

Itu jela nak cite. Banyak lagi sebenarnye. Tapi nanti lah cite lagi. Nanti tue ntah2 2 bulan lagi. Ahaks. K bye. MuahXXXXX
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

1 comment:

Kak Vit said...

anak akak kalo asek demam je tu esok2 mesti dia boleh berjalan ke, merangkak ke, duduk ke, tumbuh gigi pun asek demam.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...