Thursday 23 January 2014

Braxton Hicks Contraction


Salam Khamis!!!


SUke tak hari ni hari last day keje utk mgu ini.. Wahhh Bahagia!!!

Nak cite ni...

Actually kan... malam td.. n malam sebelum nye.. aku da start rasa ada benda menolak kejap2 dekat atas Miss V... baby la kan.. Which is makes me scared!!! Tapi tiap kali terjaga aku akan ckp dgn baby...

" Baby... jangan keluar lagi please... We have to settle che' yong (kakak aku) wedding dulu... Then baby nak keluar lepas tue.. ummi tak kisah."

N lepas cakap mcm tue dia mesti ok... alhamdulillah. Risau ok... akak aku nak kawen minggu ni kot.. takkan minggu ni jugak aku nak bersalin. Baby bagila cukup2 36weeks.. biar sama birthday ngan ummi. Hiks!!!

Hari ni siang pun rasa jugak kadang2.. so ini la kot yang dikatakan braxton hicks contraction. Aku baca thru google pun. So.. aku rasa korang boleh la kot nak googling sendri. Padahal aku malas nak copy paste ni. Ahaks!!!!

Kalau contraction betul, dia akan dtg kerap kan? So ni tak kerap sgt. Dalam tak kerap tue.. malam td aku isau sbb beg g spital pun aku tak prepare lg.. botol2 susu baby n breast pump pun tak sterilize lagik. Maka... aku pun basuh2 n rebus2 botol semua.. Then kemas2 beg nak g spital. Tinggal lagi sabun mandi n selipar je yang takde lagi dlm beg tue. Gua takut hokayh!!!! Kang penat2 lepas majlis akak ak.. pape jadi caner... ko jawab!!!!
=p

Ok la.. itu je nak cite. Banyak keje ni. Tapi nak cite jugak. Heheheeh...
InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...