Wednesday 11 December 2013

2ND Pregnancy : 28 Weeks...


Assalamualaikum wbt...

Rabu baru.... aku ingat kan dah hari Kames. UhukS!!!!!

Ok... alhamdulillah... syukur ke hadrat Ilahi.. dgn keizinanNya kandungan aku sekarang dah mencecah 28 minggu / 7 bulan.

Besar mana perut dah? Ntah.. aku rasa macam besar. Tapi orang ckp perut aku kecik je. N sometimes dorang terkejut yang aku tgh pregnan 7 bulan.Huu.. Mungkin aku pakai baju besar2.. so tak nampak pun. hee...

Perkembangan? Ko nak mana 1? Perkembangan baby or perkembangan barang baby. Kite cite perkembangan baby la hek?

Baby sekarang suke kicking n moving dalam perut ni. Kadang tue rasa bergegar perut aku ni. Tapi aku suke. Sbb aku tau dia sihat kat dalam ni.

Pastue dia suke dgr suara ayah dia agaknya. Sbb aku kejut2, dia tak nak bangun or gerak. Tapi bila ayahnya letak tangan atas perut ni, panggil2 baby.... baby.... terus yang menendang. I is jealous!! Ko mampu nak jelez dgn anak sendiri? Hahahah

Panggilan yang akan dipanggil lepas bergelar parents nanti???

- Mungkin akan dipanggil dgn ummi n babah.... =P

Sebab sebelum ni asek dgn mama babah. Tup tup kwn cik suami yang baru dpt anak early november ari tu, panggil macam tue.. Hmm... ingatkan dorang letak mummy daddy. Uhuks!! So sekarang tgh membiasakan diri dgn panggilan ummi. Macam alim plak la hai. Kikikiki.

Nama anak? Tak decide lagi. Tunggu dah masuk 8 bulan la decide. Sbb ktorang nak reconfirm semula dgn 4d details scan. Hee... " Maksudnye ape ni? Tak ley terima jantina anak masa memula scan dulu ke??"

Huh!!! Tak la. saja je. Sebab nama yang bermain di kepala asek la nama lelaki. Tapi scan masa 5 bulan hari tue, gegurl... so, krismas ni kita pg scan details lah nak tau lebih lagi kan. Heeee....

Barang baby? Jangan ditanya. Orang lain kalau dah masuk 7 bulan dah nak settle everything, aku ni baru nak membeli.

** Semangat masih tiada.. aiyak!!!


InDaH HiDup iNi JiKa KiTa SenTiAsA PoSiTiF

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...